Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 3 mai 2014

Mancarica de mazare cu afumatura !

Pentru a prepara aceata reteta avem nevoie in primul rand de doua ingrediente esentiale MAZARE si AFUMATURA , ar fi chiar culmea sa nu le avem , pai atunci ar fi alta reteta ....." ce imi plac glumele mele ha ha ha "



Mai degraba as numio reteta "Faci mancare din ce ai " Intr-o zi am venit de la munca si cum am intrat in casa ma cuprins lenea , m-am tot uitat ce as putea face de mancare fara sa mai cobos jos la magazin si uite cu am gasit ;- o punga de mazare congelata , niste afumatura congelata , ceapa , morcov , telina , si o cutie de rosii decojite in suc propriu.Am pus afumatura la fiert intr-o oala cu putina sare .Am spalat legumele , le-am curatat , si le-am taiat cubulete mici de tot , cam cat mazarea , si le-am pus la calit in putin ulei ,  am adaugat si o frunza de datin , si cam pe cand au fost gata si rosiile din conserva cu sos cu tot am mai lasat vreo 2 min si am adaugat mazarea , dupa ce am lasato acolo sa se caleasca si ea un pic am pus 2 cani de apa si am lasat la foc mic sa fiarba si carnea ( separat) , cand a fost gata carnea am scoso din oala , am spalato cu apa rece , si am taiato cubulete , am puso peste mazare , .....sare .....piper .....si am lasat sa scada .....
Gata mancarica de mazare ....Fiti creativi , in bucatarie nu exista limite ci doar imaginatia noastra 

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu