Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 februarie 2014

Crap la cuptor

eheeeeeee , uite ca mi-am facut un pic de timp si vreau sa impartasesc cu voi o reteta de peste.Desigur nu uitati ca pestele contine omega3 si omega6 care sunt foarte bune organismului nostru , si ca sa fac o trecere in revista a vremurilo demult apuse ..."Nici o masa fara peste" ....ne-am dorii noi in ziua de azi la cat de scump e pestele sa mancam cel putin in fiecare saptamana.Dar sa lasam palavrageala deoparte sa trecem la treaba .
Din pacate am facut numai o poza , nu era in "program" sa postez aceasta reteta , dat in ultimul moment mam razgandit , stati linistiti ca o sa va povestesc carei treaba cu el .
Pa in primul rand ne trebuie un crap acesta are in jur de 3 Kg  .Il vom curata de solz incepand de la coada spre cap , incet sa nu ne taiem .Nu este o regula intai sa il curatati de solzi apoi in interor....Eu prima daca il curat in interios ..il despicam pe burta ...scoatem maruntaiele curatam pielita aia neagra scoatem braniile apoi incepem sa curatam solzii in felul asta il mai poti tine( bagand mana in interior ) sa il cureti de solzi.
Luam niste legume , cum ar fi , morcov , telina , ceapa , argei gras , usturoi ....si dupa cum vedeti in poza le asezati in tava , in interiorul crapui bagati un pic de condiment (sare , piper , cateva felii de lamaie , rozmarin verde, poate si un ardei iute , dupa gustul fiecaruia ) Eu am pus si putin sos de soia si tatava felioare de unt . Acoperiti tava cu o folie de staniol si bagati la cuptorul preincalzit la 180 pentru 20 de minute ,cand sa scurs timpul scoateti folia si il mai bagati pentru 10 min la 230 de grade sa se rumeneasca un pic deasupra , (temperaturile si timpi difera in functie de marimea mestelui  si de cuptor) 

           poate fi servit cu mamaliga , mujdei de usturoi , sau cu paine si legumele din tava , sau cum va cade mai bine la inima 



                                                                       Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu