Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 iunie 2014

Fusilli cu carne de porc si sos de rosii!

Vroiam niste paste si m-am uitat ce aveam prin dulap sa vad ce gasesc pe acolo. Si ce am gasit ? ...corect niste fusilli.Am pus apa la fiert cu sare , cand a dat in clocot am pus cam 250gr de paste in apa , si am mestecat din cand in cand , cam 6-8 min ,dupa specificatiile producatorului , ina oricum ar fi lasati-le mai al dente , cel putin mie nu imi plac pastele care sunt fierte de se fac terci.
O jumatate de kg de pulpa de porc tocata , 0 ceapa si vreo 3 catei de usturoi , suc de rosii , o lingura de bulion ,  sare , piper , oregano  si busuioc , dupa preferinta puteti pune si pasta de ardei iute .

Deci , punem ceapa julien la calit in putin ulei , cand incepe sa se inmoaie adaugam usturoiul si la 2 min adaugam carnea .
Mai tragem si carnea un pic la tigaie pana isi schimba cloarea si apoi adaugam pasta de tomate si sucul de rosii .



Acum este momentul in care adaugam 2-3 frunze de dafin si lasam sa scada la foc mic amestecand din cand in cand in tigaie.Daca nu s-a fiert carnea pe placul dumneavoastra ,cand a scazut sosul , mai adaugati apa si mai lasati sa fiarba,.Cand este gata adaugati sarea, piperul , busuiocul si oregano .

Repede , scurt si la obiect , sa aveti pofta si nu uitati SA FITI IUBITI!

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu