Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 iunie 2014

Crepes Suzette

Nu am mai facut de mult un desert , asa ca m-am gandit sa va prezint reteta mea de crepes suzette . Hai , deci, sa vedem ce implica si ce avem nevoie.
Pai pentru aluatul de clatite , Lapte , oua( la un litru de lapte punem 4 oua) , faina , un praf de sare ( caci unde punem faina , este musai sa dam si un praf de sare) , razatura de lamaie si portocala , esenta de vanilie si o lingurita de zahar .
Dupa ce am facut aluatul cu o consistenta smantanei , punem o tigaie la incins si incepem sa facem clatitele.

Cand am terminat cu clatitele , ne pregatim de sosul de portocala.Luam doua portocale , vreo 2 linguri de miere de albine  , o lingura de unt si o lingurita de ulei
O portocala o decojim si o taiem feliute , si a doua o stoarcem si folosim doar sucul de la ea.
Punem la incins o tigaie , adaugam o lingurita de ulei si apoi untul , se pune un pic de ulei pentru a nu se arde untul, dupa ce sa topit punem mierea de albine.



Amestecam bine si apoi adaugam sucul de portocale si de asemenea si portocalele.

Lasam sa scada si apoi adaugam clatilele impaturite .

De acum mai lasam vreo 2 , 3 minute si intoarcem clatitele in tigaie.asezam in farfuriuta si servim desertul cald. 
Nu uitati , bucatarie e limitata doar de imaginatia noastra. Sa fiti iubiti.

Pofta buna!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu