Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 iunie 2014

Supa de peste!

Va intrebati la ce e buna supa de peste , ca toata lumea vrea bors de peste .Ei uite ca supa asta e buna pentru sosuri sau ca si adaus la un bors de peste . Eu am facuto din capuri si cozi de macraou si fitofag , si cateva legume.

Prima data oparim pestele , punem o oala cu apa la fiert adauam sare grunjoasa si asteptam sa dea in clocot, apoi scufundam pestele pentru vreo 3 minute in apa .

Dupa care il scoatem si punem la fiert , un morcov , o jumatate de telina , vreo 2 cepe si ceva adrei rosu sau galben, piper boabe, coriandru boabe si frunza de dafin.

Lasam sa fiarba bine pana se inmoaie un pic si adaugam pestele.

Lasam asa la foc mic cam vreo 2 ore , apoi dam deoparte lasam sa se raceasca si o strecuram , pentru ca vom folosi numai zeama. eu am puso in pungi de geata si am bagato la congelator , o voi folosi cand voi avea nevoie la vreu sos sau bors de peste .Daca adaugam sare o putem servi si asa zeama goala , dar nu stiu cine ar mancao asa .Sa fiti cuminte , nu cuminti si mai de cu seama sa fiti iubiti.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu