Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 mai 2014

Pasta de MICI!

     Sunt convins ca aceasta reteta vã va interesa intr-un mod mai aparte .Aceasta reteta am facuto dupa un retetar ce l-am gasit eu si mi-a atras atentia intrun mod deosebit.Daca va ganditi ca iesit mai ieftin facand acasa pasta de mici va inselati , dar trebuie sa recunoasteti ca macar stiti ce contine si cum sa facut pasta.Vorba lunga saracia omului hai la TREABA.
     Am luat carne de porc si vita , pulpa de porc 1,7kg si 0,8 kg pulpa de vita , sunt asa gramajele penru ca am luat parte anatomica intreaba cat sa nimeri acolo si am tocat eu carne , amestecul de carne care e la vazare nu prea ma impresionat cum arata , asa ca am decis sa iau carnea intrega si sa o toc eu . Pentru a face ca la carte reteta mai avem nevoie asa :oase de vita sau rasol de vita , radacinoase (ceapa , patrunjel , pastarnac , telina si morcov) usturoi , ardei iute , sare , piper macinat , boia dulce si bicarbonat de sodiu .Trebuie sa ne inarmam cu multa rabdare si sa nu uitati faceti pasta cu cel putin 24 ore inainte de a fi consumata.
   




Puneti o oala cu apa la fiert si o lingura de sare sa opariti oasele vreo 3, 4 minute , poai le scoatelti , le spalati si le puneti la fiert in apa rece , luand spuma din cand in cand .Aceasta este o supa de oase , ca sa stiti ce faceti voi cu oasele si radacinoasele , supa trebuie sa fiarba 3 ore in total , dupa ce fierbe oasele aproximatic 2 ore adaugati si   o ceapa , un pastarnac , un patrunjel , un morcov si o jumatate de telina .
Supa se fierbe fara capac la foc mic , ea trebuie sa scada , nu o sa va trebuieasca decat vreo 300 ml de supa , cu restul o puteti congela si o puteti folosi la ciorba de burta sau la sosuri.
Cand este gata o strecurati , o puneti la racit si va apucati de carne .
Supa rezultata trebuie sa fie limpede , si nu uitati o fierbeti la fic MIC.
Dupa ce ati tocat carnea o amestecati bine , adaugati , o lingura de boia , un praf de cimbru macinat , sau daca este proaspat tocat cat mai marunt , piper macinat sare dupa gust si bicarbobat de sodiu 10 gr/1Kg carne ....faceti proportia la cata carne aveti.
O capatana de usturoi , 1 , 2 sau 3 ardei iuti curatati de samburi si de venisoarele din interior si supa de oase RECE ( 100 ml supa la 1 kg carne ) se paseaza cu un blender .
Se adauga peste carne si se amesteca bine , apoi se pune intr-un vas si se baga la frigider cel putin 24 ore .Pe gratar va descurcati voi si mai e ceva OBLIGATORIU puneti si berea la rece.Incercati , nu aveti ce pierde , decat o experienta culinara in minus daca nu o veti pune in practica .O zi cat mai frumoasa si nu uitati , bucataria e limitata doar de imaginatia noastra.



Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu