Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 3 mai 2014

Pulpa de porc la tava!

Ei si ce leguma e mai buna decat porcu ?! M-am decis sa fac o pulpa de porc la tava dar sa o prepar intrun alt fel si  ce mi-a trecut perin cap? Bine inteles ca nu un glont ca lui Bula ci o simpla idee venita din stomac.
Se ia o bucata de pulpa de porc  intreaga sa zicem la vreo 1,5kg , se "desface" intr-un fel de cearsaf de vreo 1cm grosime , trebuie sa aveti un cutit bun.

Se bate un pic cu ciocanul de snitele sa o mai intindem "cearsaful" se condimenteaza cu sare,piper,cimbru,busuioc,oregano,sau cu ce condimente va pac mai mult....., eu am pus niste sunca de pui pe toata suprafataapoi am rulato , de asemenea puteti pune ce doriti si apoi sa rulati.

Va mai trebuie o mana de ajutor sa o legati cu o ata sa isi pastreze forma , se unge cu ulei si apoi se pune intr-o tava .Curatati o ceapa , vreo 2, 3 morcovi ,1 ,2 cartofi, o felie doua de telina , si vreo cativa catei de usturoi , si apoi puneti-le in jurul pulpei in tava adaugati frunze de dafin si boabe de piper si apa cam jumamate te tava.

Se baga tava la cuptorul incins la 180grade C .Dupa cca 30 min  intoarceti pulpa , iar daca apa scade mai adaugati un pic , mai lasaati apoi ca 15-20 de minute , sau  in functie de preferinta o lasati mai mult sau mai putin ...nici prea mult ca devine prea uscata .Ca sa va convingeti ca este facuta , intepati pulpa cu un bat de frigarui in mijloc , iar daca iese o zeama incolora , inseamna ca este facuta , daca iese sange .......!

Eu am pus si pasta de ardei iute , ca imin place mai picant! , Cand este gata preparatul , scoateti pulpa taiati atele ca ea o sa isi pastreze forma si apoi taiatio felii subtiri.Zeama rezultata cu legume cu tot se baga intr0un blender si se paseaza , apoi se scurge printr-o sita si se pune din noi la fiert( strecurati sosul pentru ca frunzele de dafin si piperul boabe sau poate bucati de legume nu s-au pasat cu trebuie si de altfel sosul trebuie sa fie ca o crema ....) , Adaugati sare dupa gust , usturoi pasat si vin ....dai un pic in fiert. Se serveste sosul peste feliutele de pulpa , ori intr-o tava mare pe masa ori individual la fiecare in farfurie, cu garnitura pe care o doriti .

Sa aveti pofta si sa fiti cu minte , nu cuminti!



 Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu