Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 10 mai 2014

Miel la wok cu sos tomat aromat cu scortisoara!

Ce-i drept ca nu la toti ne place carnea de oaie , sau ca sa zic asa prea putini suntem cei care mancam si carne de oaie .....am descoperit un fel de a prepara carnea de miel care ma lasat placut surprins.Am luat cateva bucati de carne cu os , si le-am oparti in apa fierbinte pentru vreo 3 ,4 minute.Le-am scos si le-am spalat cu apa rece si apoi am curatat niste ceapa si usturoi si nu in ultimu rand dar si cel mai important cateva feliute de slaninuta afumata.

Daca nu avem wok putem face reteta intro cratita , o tigaie mai inalta .....ne orientam ca in razboi , in functie de teren! Punem cratita pe foc si adaugam vre 2 linguri de ulei si dupa ce s-a incins adaugam slaninuta , adaugam cele doua linguri de ulei si il lasam sa se incinga pentru ca daca nu , s-ar lipi de oala slanina .....Cand slaninuta s-a "topit":adaugam ceapa tocata marunt.
 Si o salam sa se inmoaie si ea un pic.Adaugam carnea de miel ...ied ...sau ce uratanie de patruped  avem pe acolo si ce e cel mai important punem capac pe oala si lasam la foc mic sa se inabuseasca .

Mai amestecam in oala din cand in cand , o sa se lase zeama din carne si oase , insa o sa mai complectam noi cu o cana de apa cand vedem ca a scazut zeama .Este bine sa punem carnea cu tot cu os ca , oasele o sa lege un pic zeama din care facem sosul tomat.
Bun, verificam carnea de fiarta , eu am lasat-o pe foc cam o ora si apoi am adaugat sosul de rosii , sare , piper , pasta de ardei iute ,salvie (uscata la pliculet) si usturoiul tocat marunt. si nu in ultimu rand o lingurite de praf de scortisoara.

Mai le amestecam cu o lingura bine , bine si lasam la foc mic sa mai scada un pic sosul.
Si cam asa trebuie sa arate acest preparat , eu am facut orez sarbesc ca si garnitura  si combinatia a fost extraordinar de buna .  . Va doresc pofta buna si nu uitati SA FITI CU MINTE , NU CUMINTI !  



Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu