Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 mai 2014

Macrou pane!

Uite ca putem face si peste pane nu numai cascaval sau snitele.Am luat doi pesti macrou congelati , au putine oase si sunt si buni la gust , sau cel putin mine imi plac.
I-am decongelat , i-am spalat si apoi i-am curatat , multa lume nu prea sta bine cu stomacul cand e vorba de curatat pestele, se despica cu varful la cutit de la "cloca" pana la gura , se scoate tot ce este inauntru si se inlatura , spalati bine si indepartati pielita aia neagra caci este amara , pe sira spinari are o pilita sub care este sange , la fel cu varful la cutit taiati si curatati bine , caci altfel va avea un gust amar .Nu uitati ca si branhiile sunt amari la orice peste si trebuie indepartate.
Cam asa trebuie sa arate pe interior , eu le-am taiat capatele si codita si am lasat trunchiul intreg pentru prajit.
Am condipentat pe interior cu sare , piper si rozmarin pe esterior cu un picut de sare si am pregatit "substantele" pentru plajit.
Faina cu sare fina , pesmet cu susan si ou batut cu putina sare , am incins friteusa la 170 grade C si am dat pestele prin faina - ou - pesmet , aceasta este ordinea CA LA SNITEL cand uleiul s-a incins bagati pestele fara mila in friteusa , este gata cand acesta incepe sa pluteasca , puteti lasa un pic mai mult dupa gust , daca doriti mai crocant .


Puneti si de o mamaliguta si faceti un pic de mujdei de usturoi ......Curcubeu pe cerul gurii, hai ca v-am lasat gura apa .....




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu