Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 mai 2014

Snitel din muschiulet de porc cu susan!

Hai sa facem un snitel gustos si pufos din muschiulet de porc , ca parca prea e snitelul din piept de pui peste tot pe unde mergem .Am luat doi muschiuleti de porc si i-am fasonat , grasimea de pe el si pielitele nu sunt bune .....
Si iam taiat un pic oblic sa iasa feliutele mai mari , le-am batut cu ciocanul de snitle si le-am condimentat cu sare si piper.
Intre timp am dat drumul la friteusa la 170 grade C.
Am pregatit faina , ou batut aromat cu cardamom si pesmet cu susan , acum sunt persoane care nu le place susanul , nu este obligatoriu sa il bagati in reteta .


Snitele le bagati in ulei cand acesta este incins caci altfel vor trage ulei in ele ca un burete si credeti-ma ca nu le veti manca.In cazul friteuse snitele sunt gata cand s-au ridicat la suprafata , la tigaie va puteti da seama ca sunt gata dupa culoarea rumena a acestora.O gustare simpla si repede de facut . Pofta buna si sa fiti iubiti papapa




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu