Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 mai 2014

Ciorba de porc cu tarhon!

    Hai sa facem si o ciorbitza , ca parca prea multa uscatura mancam , si nu ne face deloc bine! Este totusi o ciorbitza "usoara" ...desi este de porc .
   Am luat 500 gr de pulpa de porc , am curatat grasimea de pe ea , si am puso la fiert in apa rece cu foc domol si apoi mi-am vazut de treaba in continuare.

    Spumati apa cand spuma se aduna la suprafata , pentru ca vrem sa avem o ciorba limpede si frumoasa, nu fierbeti cu capac pe oala ca nu o sa vedeti cand se ridica spuma.
    Curatam niste legume , ardei rosu , ceapa , telina , morcov si pastarnac si/sau patrunjel (radacina), si unu sau doi cartofi.Taiem legumele cubulete si mai incercam carnea sa vedem  cam in ce stadiu se afla.



Cand carnea este aproape fiarta o scoatem intr-un bol cu APA RECE , o punem in apa rece sa nu isi schimbe culoarea ( sa nu se inegreasca) , si in apa in care a fiert carnea adaugam ceapa si ardeiul .Punem o tigaie la incins adaugam ulei si aruncam radacinoasele acolo la calit.

"Desfacem" o lingura de bulion in putin suc de rosii iar cand legumele sunt aproape calite adaugam sucul de rosii cu bulion peste ele!


Iar dupa ce mai lasati cam 2 , 3 minute adaugati in oala peste ceapa si ardei .

Sper ca ati observat ca nu am zis nimic de cartofi si carne , ei acuma incepe ultima suta de metri , Se taie cartofi si carnea cubulete si dupa ce vedem ca legumele din oala sunt aproape fierte  adaugam in oala carnea si cartofii.

Se da gust de sare , verificam carnea si legumele , daca mai trenbuie lasate la fier mai lasati iar daca sunt gata  adauagati otetul pentru acrit , tarhonul fie verde sau la otel ,dupa ce opriti focul  mai ramane sa puneti capacul si sa lasati cam 10-15 min sa se intrepatrunda aromele apoi POFTA MAREEEEEEEEEE! 



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu